Gelukkig was er ...

27 maart, 2008

Vanilla Ice, 2 Brothers on the 4th Floor, B.B. Jerome & the Bang Gang, ... Op m'n tiende had den Top 30 geen geheimen voor mij

Gelukkig was er ... die regenachtige woensdagmiddag in 1993. Tijdens het installeren van m'n nieuwe stereokeet pakte ik nogal ne post: dien typ van een Hautekiet op Studio Brussel was een openbaring.

De gitaarschijven die Stefan Ackermans 's zondags in de Afrekening aan mekaar lulde, hadden meer Canonballs dan hetgeen ik tot dan toe van spandex Axl Rose gewoon was.

En ondanks die trap in m'n radijzen, ben ik hondstrouw gebleven aan de baasjes en bazinnekes van Brussel.

Now fix it, Mixwit.

Gepost door (db) om 16:20  

1 reacties:

Het valt mij op dat enorm veel personen die met informatica bezig zijn (of met computers in het algemeen) naar Stu Bru luisteren. Ik ben ook al jaren trouwe fan.

Anoniem zei
28 maart, 2008 13:10  

Een reactie posten