Zondag Josdag

28 mei, 2006

Te bed of niet te bed? Terwijl ik nog in m'n nest lag te rotten was Jos nog eens op de radio!

Maar hoe je het ook draait of keert, op tv was ie onovertroffen. Hoewel, alles kan beter.

Er moet iemand aan geweest zijn ... Aan de auteursrechten op dit materiaal bedoel ik dan. Ook Buiten de zone werd natuurlijk al openlijk gehackt.

(via Jos was er bij, natuurlijk)

UPDATE: Trouwens, net nog een hackje gevonden voor de VRT-radio-audio. Maar ik blijf voorlopig bij m'n Automator-routine die quasi hetzelfde werk doet, en nog ietsje meer dan dat. Download gerust.

Gepost door (db) om 17:20  

2 reacties:

Sorry, de gevraagde pagina kan niet gevonden worden.
Page not found - HTTP 404

En al weet ik niet goed wat je bedoelt met een vrt-radio-hack (tot voor kort kreeg ik de rechtstreekse url, nu doet te player het gewoon, zowel live als on demand), ben ik dus wel geïnteresseerd. :)

Anoniem zei
29 mei, 2006 10:36  

- 404: sorry, slashje na bestandsnaam gezet in de link,
- Hackje: probeer en u zal zien.

(db) zei
29 mei, 2006 22:49  

Een reactie posten