Kut met Apples

09 mei, 2006



Karel Appel begint te rotten.

Apple en Apple mogen mekaar even niet juridisch verrot slaan. En hoe groter de Apple, hoe groter het aantal rotvirussen.

Ik zou ervan rotten dat mijn Appeltjes Mail.app niet overweg kan met eps-bijlages.

Ik heb me dan weer rot gelachen ... Vandaag mailde een overste welgemeend wildenthousiast dat ie zo'n iTalk wou. Het weinig cryptische In the waiting line van Zero 7 kan hij wel al krijgen. De Naïve podcast is ook een optie. En mijn commentaar dat dit fake filmpje al sinds eind maart de ronde doet, was de kers op de appeltaart.

In plaats van een betweter zou ik beter een uitgeslapen bedweter worden. Maar dat zal nog niet voor vannacht zijn. De oversten moeten nog gunstig gestemd worden. Rotzakskes ;)

For the records:
Grote, rotte appels reïncarneren.

Ten slotte applaus voor Strip my mind van de Rot hed phili ceppers. (In de iTMS-voorbeluistering sneden ze er net dat ene rotte plekje uit als appetizer.) Frusciante, uw adamsappel is een goudrenet.

Gepost door (db) om 22:59  

0 reacties:

Een reactie posten