Het voordeel van blogs

18 mei, 2006

Hier zijn blogs nu eens voor gemaakt, zie: waakhond spelen over de waakhond.
I.C. de zaak Tom G., ofte hoe hyprocriet kan privacybescherming zijn.

De full-time bloggende Pietel gooide de knuppel in het hoenderhok van de berichtgeving hierover.

Dat DSO soms eerder mikt op de kwantiteit van surfers, clicks, ... kan ik beamen. Maar dat ze hier uit de bocht gegaan zijn, vind ik dan weer te kort door de bocht. Het was simpelweg relevant nieuws.

En natuurlijk wordt er dan ge-meta-blogd, hier of bij Steven Noels bv.

Ik ken de kamer waarin u woont
en als u huilt aan de telefoon
u danst zo mooi soms
dat zie ik ook
dat is het voordeel van video
uit: Het voordeel van video - Spinvis

P.S. Mag ik op m'n beurt eens pervers zijn en het aantal MySpace-vriendjes in de gaten houden?

Gepost door (db) om 22:57  

0 reacties:

Een reactie posten