Time for me to move ahead

28 januari, 2006

Het is rustig, té rustig, dus dringend achter m'n eigen vodden gaan zitten. Bij wijze van sociale druklegging, een ego-to-do'tje:

- motorrijbewijs afleggen, met opleidingscheques ;) en dat stalen ros ietsje optuigen,
- verder werkzekerheid zoeken ... en best nog iets dieper in het geektaalbad plonzen,
- nog eens een cd-winkel plunderen (Tiga, Richard 'thx voor de blogtitel, mate' Ashcroft en Rogue Wave als must-haves) en die hoofdtelefoon fiksen om deftig te kunnen genieten,
- blog deftig layouten zodat ik me weer fier kan meten met anderen. En net maakte ik me de bedenking dat ik een pakje bloggers ooit echt tegen het lijf liep: Pieter, Liesbeth, Lode, An en Tom om er maar een handjevol te noemen,
- en zelf weer écht schrijven, verdjuu,
- et on passe ...
- met nog ietsje meer lichaamsbeweging als het even kan.

Die langere dagen zullen m.a.w. nog van pas komen.

Gepost door (db) om 01:20  

0 reacties:

Een reactie posten