I can't seem to fuck things up

19 januari, 2006

Ongelooflijk post factum net nog een Superstars-shirt besteld. Om maar te zeggen: "I can't seem to fuck things up".

Op een dag vind je de job van je leven, en op een dag als vandaag kan je de aanbiedingen amper nog tellen op de vingers van je hand. Wordt het de uitdaging of de centen? Het is zoals van 't straat geraken en dan schijnbaar een libido-magneet worden. Enfin, ik wil geen hoer zijn, maar...

En dan heb ik niet 'zoiets' stoplapperigs 'van' en dan stort ik me niet als een schaap op zo'n soduko-ding. Maar dan ga ik een nachtje slapen over m'n eerste carrièrebeslissing. Jeeeez, hoor me bezig. Eerst eens beslissen of die gegroeide haren eraf gaan of nog een poos mogen voortwoekeren.

Hier blijk ik ten slotte voor in de wieg te zijn gelegd:
You scored 83% as Journalism. You are an aspiring journalist, and you should major in journalism! Like me, you are passionate about writing and expressing yourself, and you want the world to understand your beliefs through writing.
What is your Perfect Major? (PLEASE RATE ME!!)
created with QuizFarm.com

Gepost door (db) om 22:24  

0 reacties:

Een reactie posten