SalonFahreIch

17 januari, 2006

Boys & toys, ik pleit weer schuldig. Gister kon je me betrappen op de hoogmis van de mobiele goden: het autosalon. En een blogger zou zijn soortnaam niet waard zijn mocht ie daar geen bedenkingen bij hebben. Zodoende.

  • Gelukkig moest ik niet betalen om in die megalomane reclamepaleizen ...
  • ... tussen een mierdrukke massa door te kruipen.
  • Clichés zijn er inderdaad om bevestigd te worden beste veel te oude mijnheren geflankeerd door veel te jonge en blonde dames in de decadente hal 8 (lees: Ferrari).
  • Een vuilbak dient ... om je eraan te herinneren dat je je lege blikje (€1,80 aankoopprijs) 10 meter verderop moet droppen ...
  • Want die kutmarokkanen zijn toch alomtegenwoordig om de boel op te kuisen en vettige autochtone vingerafdrukken van de glimmende bolides te wrijven.
  • (Sinjoor Stafke Fabri bezong hun geestesgesteldheid, nietwaar.)
  • Zal ik dan nog maar wat travakken om ooit zo'n BMW-speeltje op twee wielen onder m'n witte kont te kunnen schuiven -een old skool Truimphje mag ook. Want zo'n Teutoonse 7-reeks op vier poten is na verloop van kilometerstand toch maar voor de Untermensch onder ons. Die moet toch z'n zuurverdiende centen ergens kwijtkunnen. Of werken ze stiekem toch niet? Of is het simpelweg niet consequent om als paria protserig in zo'n veel te duur statusding rond te hossen?
  • Snel die parking af, want ik word cynisch... en heb net m'n onderstaande kijktip gemist.

Gepost door (db) om 21:52  

0 reacties:

Een reactie posten