Waar de chiro paraat staat

15 november, 2005

18 jaren van mijn jonge leven, zowat 18 x 52 heb ik 's zondags mijn korte broek aangetrokken. Een zondag is totnogtoe zijn naam niet waardig zonder naar de chiro te gaan.

Maar de wijsheid gebiedt me te stoppen op een hoogtepunt. Dus trek ik er dit weekend een streep onder. Met pijn in het hart, maar het is mooi geweest.

Zo mooi zelfs dat ik me volgens de SAM-test een 'voortrekker' mag noemen. Die vind je op www.sam.be, "Met dank aan de bvba Openminds voor het ter beschikking stellen van de domeinnaam sam.be".

En door die Belgische dns-stunt is het hoogseizoen voor domeinjagers geopend. Net even de proef op de gratis som genomen bij registratie-domein.be om -hoe kon het ook anders- twee domeinnamen voor te bouwen chiro-sites te claimen.

Gepost door (db) om 00:48  

0 reacties:

Een reactie posten