Wintersproetjes

25 november, 2008

Voor het snapshot hiernaast heb ik geen koeienvla een blowjob gegeven. Nee, als je een rondje gaat mudbiken, spat er al eens een drupje drets op je e-muil.

Maar het gaat me eigenlijk niet om die fondant facial. Het gaat me ook niet echt om de grofkorreligheid van het shot. Geschoten met de povere 1,3 megapixel-cam van m'n old skool Nokia 6230i.

Dat mobieltje, daar gaat 'm me nu ff om. Hij is van de krijg, doet het nog perfect, synct feilloos met de BlackBook en kan tegen een stootje tijdens het mountainbiken.

En als je weet dat 'k dagelijks maar een 1/2 uurtje te pendelen heb met de fiets, voor het overige vaak online zijn kan én amper mobiel telefoneer... Waarom zou ik - als all time appelaar - dan toegeven aan de koopgeile gedachte aan een aaiFoon die Apple me deep in de throat wil rammen? Shoot!

Gepost door (db) om 13:23  

3 reacties:

not! er is niets zo overroepen als de I-phone. en ik werk tegenwoordig in de telecom dus ik kan het weten :-)

Anoniem zei
25 november, 2008 18:33  

Agh, ik krijg de iPhone gratis bij mijn verlenging van mijn abbonnement dus... voor d'r bij ;-)

Anoniem zei
25 november, 2008 19:28  

@Pieter Telecom? Dat vraagt om uitleg tussen pot en pint

@Rutger Abonnement? No way.

(db) zei
26 november, 2008 02:15  

Een reactie posten