Nothing on my radio

28 oktober, 2008

Tussen Antwerpen en Rotterdam
op de snelweg naar het verre noorden
met de regen op mijn ruit
en de radio halfzacht
rij ik op het ritme van guitaarakkoorden
Zjef Vanuytsel, in jouw tijd was de Nederlandse radio nog way ahead van de Vlaamsche. Maar als je in 2008 van België naar Nederland zoeft, gaat de kwaliteit van de wegen er aanzienlijk op vooruit, maar wat er in lucht hangt zouden ze bij Kyoto-gedrag moeten verbieden.

Op de A27, ter hoogte van Oosterhout verdampt namelijk de Vlaamse ether. Het radiosignaal van StuBru en Radio 1 gaat er op in ruis. De generische surrogaten heten 3FM, 538, ... of ook Radio 1. Noem ze voor mijn part E605. Radio gebouwd op 'zuilen', geen steunpilaren natuurlijk, maar ongezouten geouwehoer elk uur.

Nee, geef mij maar de pot Belge of een overdosis tegengif via aaiPod FM.
So bye, bye world (Belgium)
There's nothing on my radio
(The Scabs)

Gepost door (db) om 14:30  

1 reacties:

Ocharme, ik leef met je mee!

Echter, you ain't seen (heard?) nothing yet; probeer ELDO-radio "Den Hitradio zu Lëtzebuerg" maar eens...geen lachertje!

Groeten en ex-patsers en force!

Anoniem zei
28 oktober, 2008 16:22  

Een reactie posten