Blog:focus {none}

04 november, 2007

Naast een bourgondische portie friet op zondag, zondig ik volgaarne tegen het 2de gebod des Houbi's tafelen: Vergeet te focussen.

Ik licht mijn nederige biecht nader toe:

  1. Hoofdstuk lifelog:
    Laat het-leven-zoals-het-is maar over aan globetrotters, celebs en andere exhibitionisten. Of check twitter.com/aaiboek. Al zal je ook daar niet snel iets opvangen over de viscositeit van m'n stoelgang et al. Intussen vind je hier enkel interessegelieerde lifelogstuff.
  2. Hoofdstuk muziek:
    Af en toe de kap opzetten van een 6-of 4-snarenbeul, huisnummer 80 in onze straat op de kaart zetten als Slagerij van Kampen, helpen het hol van Pluto op de festivalkaart zetten, Traktor gebruiken om feestjes op gang te trekken, ... Een muzikaal manusje-van-alles dus. Maar in de Vlaamsche volksmond-Van Dale wordt 'alles' nog altijd omschreven als 'kiekenstront'.
  3. Hoofdstuk web:
    Op m'n vCard staat webmaster. So pardon me french als boulot en blog somtijds in mekaar overvloeien.
  4. Hoofdstuk sport:
    Er was een tijd dat ik evenveel kilometers liep als er puisten op m'n tronie geel stonden te wezen. Er volgde veel later een lichte interesse voor de fiets, al was het maar voor de après-vélo. Maar in november 2006 paste het tweede vel, aka Levis 501 maatje 33-36, niet meer rond de shakende ass. De Verkest in me moest rennen, fietsen, mountainbiken, zwemmen, ... maar een jaar later zijn de 10 overtollige vetkilo's vakkundig weggesmolten.
  5. Hoofdstukken Apple, auto, taal:
    Keats said it all: a thing of beauty is a joy forever.
En geen zaadvragende regel die me kan verbieden om daar af en toe voor 5 man en een paardenkop over uit te weiden.

Gepost door (db) om 18:35  

0 reacties:

Een reactie posten