Lessen

22 augustus, 2007

Jongens en wetenschap gingen blijkbaar beter hand in hand dan jongeren en wetenschap. Omdat gisteravond een deerne me voor het eerst ever jonger schatte dan ik ben, mag ik me dus nog net tot de onderzochte populatie rekenen.

Bij deze neem ik de handschoen op door m'n kennis bij te spijkeren, d.m.v.

  • Motorijlessen (véél te lang uitgesteld)
  • Zwemlessen (iemand een goeie trainer in het Wezenbergbad?)
  • CSS-lessen (autodidactische trial & error-terror)
  • Een handig ruby-lesje om in Gmail alles in één ruk te markeren als gelezen (done)
  • Misschien ook digitale fotografielessen met maats

En verder nog
  • Liefdeslessen
  • en Rocky-lessen

Gepost door (db) om 10:32  

2 reacties:

Aha, met de motor aan het leren rijden?

Anoniem zei
22 augustus, 2007 12:40  

De kim heeft lessen gepakt in de Wezenberg, je kan hem eens vragen ..

Anoniem zei
22 augustus, 2007 21:09  

Een reactie posten