TV or not to be

17 oktober, 2006

Oh nee, ben jij er zo één?

Dat kreeg ik afgelopen weekend te horen nadat ik me geout had als quasi-niet-tv-kijker. Het gesprek waar ik me in gooide, ging over één of ander overspelprogramma dat ik tot m'n scha en schande nog niet gezien had.

Welnu, 'k heb mijn leven de jongste avonden gebeterd. Zondagavond proefde ik van het opgewarmde kliekje rond Bart De Pauw. Eerlijk is heerlijk, het heeft gesmaakt. Jammer dat ik zovele jaren na Buiten De zone de huisgenoten weer spontaan de zetel zag uitvluchten.

Maar sinds gisteravond heb ik toch overdreven soepele stoelgang, door toedoen van wansmakelijkheden zoals daar zijn: Toast Kannibaal, Undercover Lover en Stanley's Route.

Als ik het muilblaadje mag geloven heeft een man uit Scheldewindeke zich ook lelijk verslikt in de toast. Hij zou voortaan blauwe scheten laten en redelijk nooddruftig zonder job zitten. Dankuwel tv dat u m'n oud-leraar Engels zo te kakken zette. Den Duts.

Gepost door (db) om 08:30  

0 reacties:

Een reactie posten