Blogbeesten in cesten

25 april, 2006

Ik ben gepieteld! Nee, dat is niks om een wetsdokter bij te halen. Het is gewoon een acuut geval van blog-incest. En Stijn Onlijn maakte op zijn beurt misbruik van de slipstream.

Ach we zullen het wel te boven komen, zeker. Daarna gaat het vast op naar de mediatop. Slik. Nee, niet die.

Voor alle duidelijkheid: (db) is noch Noord-Afrikaan, noch Noord- of Zuid-Pool (hehehe), noch reetrosexueel of al wat door de goegemeente wordt neerge-euh-knuppeld. Enkel de google- analytics kunnen me in deze interesseren.

Ach waarom zit ik mij hier eigenlijk te verantwoorden? Vandaag ben ik toch weer lekker gefilmd, ge-gsm-spot en ge-proxy-surf-tapt.

Heeft u gisteren dan ook meegekeken naar Morgen Beter? Bij het aantal spijkers met koppen dat er werd geslagen zou een doorgebouwverlofd timmerman zelfs verbleken.

De Morgen beter dan? Ook Lodes zoveelste alter-ego jumpingshark.be is de knip-en-pritt-pret niet ontgaan. Enfin, op papier een handige verbetering. alleen nog hun online-logo nog eens 2 pixels in de hoogte resizen en m'n werkplekpc is niet langer beschaamd omdat ie niet deftig kan renderen.

Gepost door (db) om 21:40  

0 reacties:

Een reactie posten