Leave the story untold

02 juli, 2008

  • 15 jaar geleden geraakte ik verslingerd aan een Apple-computer. Een computer waarop ik geen spelletjes kon spelen die klasgenootjes meebrachten op disketjes. Maar ik volhardde. En zie: de mac is nu een mainstreammachine die ik nu - eerlijk - wel zou kunnen inruilen voor een Windoos.
  • Het moet ook zo'n 15 jaar geleden zijn dat ik aan het joggen ging. Lang voor loopse start-to-run-hordes milfkes met lopersknieën bij de kiné belandden, crepeerde ik van de gewrichtspijn na een halve marathontraining. Nu probeer ik daarnaast ook te fietsen en te zwemmen.
  • 10 jaar geleden bracht ik zondagavonden zielsalleen door voor de buis. Kijken naar ventjes van middelbare leeftijd die met auto's én taal dolden. Jeremy en Tiff waren mijn helden, lang voor Top Gear met een seizoen achterstand naar Canvas verhuisde.
  • Met Soulwax idem: mijn puberale zieltje werd al gebalsemd ten tijde van Leave the Story Untold. Op m'n platenkast staan quasi al hun platen (white labels, Japanse persingen, ...) die ze uitbrachten tot 2ManyDJs bon ton werd.
  • Ik heb het ook al een hele poos met bloggen.

Noem het snobisme, noem het asocial,... noem het mij.

Gepost door (db) om 01:08  

3 reacties:

En iedereen maar lachen met die mac. Hoe? Mijn computerspellekes werken niet op uwe computer ofwat? Hahahaha! en ook van gij zijt niet compatibel. Misschien hebben ze bij dat laatste wel gelijk.

09 juli, 2008 12:13  

Early adaptor heet dat.

Anoniem zei
18 september, 2008 21:01  

@lamazone Early adopter?

(db) zei
18 september, 2008 21:08  

Een reactie posten