Miet en griet

10 april, 2007

Lux meets Saskia meets Daan meets Justin:


Wit (tekst: Saskia De Coster)

Jij was de zon
Ik was de aarde
Maar er was geen zwaartekracht meer om ons heen
Geen vrije wil
Alles viel stil
De slimme filosoof nu aan de kant/de Duitse jongen zonder huis

Je was een klein kind, te vaak verblind
door de zon, en overkop. God wees naar het kind
en hij zei: mijn eigendom
Werd ik geduwd of viel ik zelf?

Brigitte Bardot
En Rousseau, zo alleen
Heb ik de nacht er doorgebracht, bijna bloot.
Zo morsdood en uitvergroot in het heelal
De aarde is gestrand, hier is je kans

Val, val in het zwarte gat/inhaleer de nacht
om te vallen vallen val
Inhaleer de nacht
Inhaleer
Inhaleer de lucht nooit meer lucht nee

's Nachts ben ik van de nacht
altijd ben ik van u
als het heer, beter lijkt
ben ik uw paraplu
De duivel zit in mij nu
Ja, hij heeft het er naar zijn zin

God maakt alles kapot
jij bent mijn god

Eén woord nog voor u: nooit ooit ooit
Al wat God mij zegt
draait rondjes in mijn hoofd
Mijn hoofd valt, een WTC
heel traag, knoop ik mijn jas
en blijf ik knopen
Ja, ik ben veel personen
Dag dieren op jullie achterpoten

UPDATE: Alleen jammer van de schabouwelijke kijkcijfers :(

Gepost door (db) om 21:38  

0 reacties:

Een reactie posten