Warpigs

06 september, 2006

Strategisch is het niet zo clever, maar toch ga ik m'n bloggerij op een iets lager pitje zetten. Wees gerust, dit keer is het geen acute full stop, hier gaat gewoon wat minder getypt worden tegen de vaak.

Middenin in deze web 2.0-blitzkrieg lijkt het simpelweg interessanter om rustig vanaf de zijlijn toe te kijken.

Maar ik wil me tot op de tanden wapenen voor een loopgravenoorlog en ga op zoek naar een degelijke webdesign-opleiding. En geheel in the spirit of the 2.0-age vraag ik JOU om tips!

Ook blitzcursussen fotografie zijn welkom, want ik moet tegenwoordig met een D70 spelen.

Gepost door (db) om 21:28  

2 reacties:

http://www.competencefactory.nl/opleidingen_trainingen_cursussen_workshops/opleidingen.php

Anoniem zei
07 september, 2006 17:08  

Sorry to bother, but could you translate this post to me? Just so I can understand the reference to me podcast. Thanks!

11 september, 2006 01:26  

Een reactie posten